Logo e-commerce forum

5. ročník konference Ecommerce Forum

Profily řečníků

Nejlepší světoví i čeští řečníci


Jan Matoušek

Data Mind

Jan Matoušek vystudoval metody sociologického výzkumu a analýzám se věnuje již od roku 1996. Působil ve společnosti RCA-Research jako analytik a programátor, následně se stal manažerem výzkumů ve známé The Gallup Organization. V reklamní agentuře Ogilvy se věnoval projektům jako je segmentace uživatelů mobilního operátora, vyhodnocení marketingových aktivit, specializoval se na data mining. Do společnosti O2 již nastoupil jako zkušený data miner a vytvořil mnoho modelů zákaznického chování, které byly nasazeny do provozu. Od roku 2009 vede analytickou firmu Data Mind specializovanou na data mining. Ve své firmě vytváří segmentace zákazníků, afinitní modely i běžné marketingové analýzy.

Jiří Štěpán

Et Netera

Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede divizi Etnetera Activate, která se orientuje na online marketing a webovou analytiku. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.


Matěj Novák

Centrum.cz

Matěj Novák pracuje jako yield manager v Centrum Holdings, což znamená, že se stará o vyhledávání a monetizaci obsahu pomocí obrázkové i textové reklamy napříč weby CH. Velmi ho to baví. Matěj vystudoval filosofii na Karlově Univerzitě v Praze. V minulosti působil jako vývojář ve firmě PLANstudio. Následně zakládal a vedl SEO oddělení Ataxa. V Ataxu posléze přešel na post search strategist, na němž vedl team key account managerů a vytvářel on-line strategie a kampaně pro největší klienty firmy, mezi něž patřily např. Česká spořitelna, Beiersdorf, Direct pojišťovna, Aukro nebo Apple.
Poté pracoval jako account director Ogilvy Interactive. Jeho tým se staral o důležité klienty firmy, např. Coca-Colu, Nestlé nebo ČSOB. Kromě toho se podílel na tvorbě klientských strategií a produktů OI. Matěj má zkušenosti s přednášením na vysokých školách a konferencích v Čechách, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku a Německu. Rád chodí po horách, jezdí na kole a na běžkách, tráví čas se ženou a svými třemi dětmi, čte dobré knihy, dívá se na dobré filmy, pije dobrý čaj, a vede řeči.

Jiří Lenk

Google

Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.


Petr Kůta

KMVS

Absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, studium na Universidad de Salamanca - Španělsko, praxe na Úřadu vlády ČR - vrchní rada diplomatického protokolu, 8 let právní praxe v AK Winter spol., od 1.1. 2006 partnerem AK KMVS. Publikační činnost v časopisu Strategie, Marketing Media, M marketing, Trend Marketing, Právní praxe, atd., přednášková činnost na VŠE, Fakultě sociálních věd UK, Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, spolupráce s ČT24 – pořad Média a svět, anglický a španělský jazyk.

Jiří Brázda

Optimics

Jiří Brázda je přední expert na kvantitativní analytiku a optimalizaci v online marketingu a prodeji. Dříve pracoval v online marketingu finančních institucí UniCredit Bank (dříve HVB Bank) a Direct Pojišťovna než v roce 2009 založil Optimics. V současné době se Jirka pro klienty Optimics zabývá převážně projekty propojující data z webu a zákaznická data z CRM. V těchto projektech hledá nové a inovativní využití data miningu a prediktivní analytiky pro real-time personalizaci na webu, email marketing, optimalizaci mediamixu a forecasting prodeje. S rostoucím významem dat v rozhodování firem je Jirka také stále skeptičtější vůči zjednodušujícímu pohledu na čísla, který vede k chybné interpretaci motivace a chování zákazníků a pod/nadhodnocení efektivity konkrétních marketingových aktivit.


Jan Penkala

Acomware

Jenda pracuje v ACOMWARE jako konzultant pro klíčové klienty. Vystudoval informační management a marketing na VŠE v Praze, kde obhájil diplomovou práci na téma Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu. Nyní se zaměřuje zejména na marketingový rozvoj klientů, tvorbu marketingových strategií, business poradenství a webovou analytiku.

Kamil Demuth

Heuréka

Kamil Demuth pracuje na pozici COO v Heureka.cz, kam zamířil v loňském roce po 5 letech vlastního podnikání. V Heuréce je zodpovědný za stanovování a plnění projektových cílů, má na starosti marketingovou komunikaci a řízení vývojového týmu. Kamil je ženatý a má 2,5 letého syna Daniela. Mezi jeho záliby patří rodina, sport, dobré knihy a kvalitní filmy.


Eduar Krečmar

Brandz Friendz

V roce 2010 začínal jako prodejce prémiové reklamy na Facebooku v Arbointeractive. Nyní se ve společnosti BrandzFriendz zabývá především Facebook reklamou a chováním přivedených uživatelů v rámci aplikací na Facebooku i na webových stránkách. Zkušenosti s Facebook performance reklamou získal i při spolupráci na rozjezdu slevových serverů v zahraničí.

Michal Bláha

Doporucim.cz

Zakladatel Atlas.cz a OnTheRoad.To, podnikatel, v soucasnosti prinasejici rozum a revoluci do Customer Experience Managementu projektem Doporucim.cz.


Jan Svoboda

NetDirect

Jan Svoboda byl v roce 2002 jedním ze zakladatelů společnosti NetDirect s.r.o., která se stala uznávanou softwarovou společností a tvoří profesionální řešení pro obchodování na internetu. Jan stál u zrodu české e-commerce, kdy vznikaly největší e-shopy na trhu. NetDirect je od srpna 2011 součástí zahraniční firmy MIH Allegro BV. Jan v současné době pracuje v Allegro Group na pozici Sales director pro české a zahraniční trhy a v NetDirectu stále působí jako CEO (Chief executive officer). Mezi jeho záliby patří rybaření a rodina.

Jan Tuček

STEM/MARK

Jan Tuček vystudoval obor ekonomická statistika na VŠE Praha. Pak zastával různé funkce na ČSÚ – naposledy byl místopředsedou, který zodpovídal za činnost informačních služeb a krajských reprezentací ČSÚ v regionech. Vedl přípravu a organizaci Sčítání lidu, domů a bytů v hl. m. Praze v roce 1991. Po roce 1989 krátkou dobu externě vyučoval na VŠE statistiku. Nyní je ředitelem výzkumné agentury STEM/MARK. Po celou dobu své praxe se zabývá statistickými výzkumy v tuzemském i mezinárodním kontextu. Je členem ISI (International Statistical Institute), ESOMAR (The World Association of Research Professionals), Pedagogické rady MRA (Market Research Academy). Rád jezdí na kole a na běžkách, hádá se se svými dětmi nebo devádesátiletou matkou. Steak, dobré vino či doutník také neodmítne.


Helena Šimková

ExperienceU

Helena se pod vedením Adama Fendrycha věnuje metodám UX. Podílí se na realizaci uživatelských testování a výzkumů a věnuje se i návrhu webu. Ze svého dřívějšího působení nejen v Dobrém webu má rozsáhlé praktické zkušenosti s internetovým marketingem. Vystudovala marketingové řízení na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze.

Vladan Hejnic

VIV NETworks

Vladan Hejnic je zakladatelem společnosti VIV NETworks a její sesterské firmy VIVmail zabývající se inteligentním e-mailingem. Je zakladatelem InSkin Media Ltd. v Londýně, která vlastní několik patentů v on-line marketingu. Emailing přednáší na VŠE a dalších konferencích. Jeho cílem je, aby firmy neobtěžovaly spotřebitele svými nabídkami, které nejsou relevantní jejich individuálním potřebám.


Antonín Milata

Supraphon

Antonín S. Milata stál u zrodu serveru Bandzone.cz, který z nadšeneckého projektu party kamarádů-muzikantů postupně přerostl v nejnavštěvovanější a nejvlivnější český hudební web. Na "Českém hudební Facebooku" je zaregistrováno více jak 150 000 fanoušků hudby a přes 30 000 kapel, každý měsíc ho navštíví přibližně půl milionu lidí. Z pozice marketingového a A&R ředitele portálu se Antonín v listopadu roku 2011 přesunul na "opačný břeh" hudebního businessu, když přijal nabídku stát se New Business Managerem v legendárním hudebním vydavatelství Supraphon. Zde je zodpovědný za marketingové změny, kdy při zjevné inspiraci Kofolou či Botasem se Supraphon mění ve značku, která je "tradiční, ale nikoliv stará", což se projevuje hlavně ve výrazném působení firmy na poli digitálních médií a online prodeje hudby. Nejvýraznější z digitalních projektů Supraphonu je Supraphonline.cz - online obchod s českou hudbou, který byl spuštěný v listopadu 2011 a zaznamenal velmi pozitivní reakce ze strany odborné veřejnosti i zákazníků.

Michal Horák

PeckaDesign

Michal Horák je ředitelem rodinné internetové agentury PeckaDesign, kterou spoluzakládal v roce 1998. Předtím studoval produktový design na Fakultě výtvarných umění VUT v Brně. Díky tomu, že si v průběhu let ve firmě vyzkoušel celou řadu pozic, od produkce přes projektové řízení až po vedení firmy, je profesionálem v oboru s více než 14 lety zkušeností. V současné době se kromě řízení firmy věnuje konzultační činnosti na významných projektech. Je ženatý a má dvě děti, mezi jeho zájmy patří astronomie a dobré víno.

Místo a čas

Termín: 17. květen 2012, 9:00 – 17:00 hodin
Místo konání: Hotel Grand Majestic Plaza, Truhlářská 16, www.hotel-grandmajestic.cz